Friday, May 8, 2009

Arini jumaat

Salam...


Di ptg2 hari ni ...pttnyer aku main badminton ..tpi xde geng lah plak.....huhuhu...sabar jelah...pakcik ku plak pi game kat lumut,perak..alahai...buhsannyer...mudah2an nama wisma putra cmerlang lagi...hehehe...caiyokkkkk....tpi biler die cakap nk pi...alahai terasa sedey plak..mkin doa die dah makbul kot...huhhuhuh...ni nk citer psl testing di prtokol mggu ni..uwargh...sgt2 mencabar....terasa sistem tu xdiperlukan...n yg plg sakit hati...diorg cam anggap aku..ntahlah susah nk citer...xkan aku nk berlagak sbg srg yg bpgkat(ku sedar siapalah diri ku ini)....adui..plg2 pun hormatlah sbg srg manusia...huhuhu....xpe..sok2 sistem ni korg gune...tahulah langit tu tinggi ke rendah ya...yg ptg skang masa utk aku pk masa depan ku itu yg semakin hampir..huhuhuhu...mlm tdi dah bincang dgn pakcik mkin risik ..lps raya...tunang mkin bln 11..so...cam rasa suker ada..sedey pun ada...camner ye..yg ptg aku rasa betul2 bertuah dipilih n memilih die...cumer...makin dekat harinyer..makin dugaan tu..aduihai..nasb die faham keadaan aku ni..huhhuhu....semoga plan ktrg berjln lancar..doa2kan ye kwn2...klah no idea nak taip apa...yg penting sok xsabar nk jumpa si die...hehehhe....i miss him...(walau namanyer 1 kemnterian)...huhuhu....klah daa...

2 comments:

nur easy said...

alahai...rindu ya? ;)

~ iza ~ said...

err..
aku rasa aku pun ada 'amin'kan doa dia ari tu.. :p