Monday, May 3, 2010

Lagi 3 minggu 2 hari

Assalamualaikum;


Alhamdulillah tu lah tajuk entry pada kalini...4 mei 2010..Means lagi 3mggu 2ari...cam sekejab lah plak masa berlalu...skang ni keadaan aku sgt2 kusut...sbb mana nk arrange majlis..mana nk siapken portal mtcp...yelah kene guna joomla...so merangkak-rangkakle memahamkan dgn menggunakan tutorial pdf yg di download ni...tpi apapun syukur yg tops hampir siap..yg utk tepi ada byk xsiap..kalau siap pun aku masukkan isi2 yg sesaja ..sbb nk nmpkkan hasilnye...bile da nmpk sikit hasilnyer..kire logo ati den niha..yelah...jadi gak walau x 100%..

erm bosan lah citer psl keje..baik citer psl persiapan kawen ku ini..setakat ni smua sedara mara mak dah jemput...siap msa jemput ada yg xtau yg ayah ku telah pun pergi meninggalkan kami selamanye...huhuhu...yg aku plak da siapkan jemput kengkawan..mana yg perlu dipos..telah diposkan...

Apapun syukur Alhamdulillah, Allah bgi aku nikmat merasa smua ini..syukur ya Allah, dikabulkan doaku ini..:)..tdi pg kak ina PA En Ashri siap call bgtau yang die terkejut sesangat sbb tunangku selama ini adalah org yg juga dikenalinye...hehhe..apa lah kak ina ni...kak jes pun terkejut gak aritu..hehe..diorg ni kata aku sorokkan..erm..yeker aku srokkan...rasanyer bese jek.....cume makan kat kafe scara terang-terangan blm lgilah..hehhe


Semalam plak pi teman mak jumpa org surau bgtau nk pkai surau pd 28 mei tu...ada org tu blh tyer aku sblm aku suarakan hasrat kedatangan ke sana...makcik tu kater "Aku belajar kat ne"....uwarhh makcik sy da abis belajar...da nk kawen pong...hehe..tekejut makcik bile mak bgtau yg nak kawen nilah orgnyer..aritu pi antau tempah baju pun gitu...makcik tu igt aku belajar lagi...siap aku kene explain keje kat mana..sbb makcik ni xberapa yakin...isk..isk...tule kocik badannyor ni..hehhe


Harapan ku pada majlis ku ini..mudah2an...semuanya berjalan lancar...kawan2..doakan sy ye jugak..:)ok nk smbg buat mtcp..arini nk test masukkan video plak..:)

2 comments:

nur easy said...

saya budak baru belajar ya..hehe.. penuhi hari2 akhir sendirimu dgn bahagia...;)

ADINDA IKIN said...

serabut cik memikirkan keje ni di akhir2 sblm cuti ni..arghh makcik kejam sgguh:(